Габриела Чилми

Габриела Чилми доживеа феноменален успех на неверојатно млада возраст. Сè уште тинејџер, кога пробивниот сингл „Sweet About Me“ го освои светот, австралиската уметничка беше втурната во центарот на вниманието, уживајќи во успехот на топ листите. Сепак, колку повеќе патуваше, толку повеќе се оддалечуваше од своите корени. „Тоа беше малку чудно време за мене, бидејќи беше големо отстапување од тоа зошто на прво место се зафатив со музика. Одеднаш на сцената танцувам во секси костим на робот“, се смее таа. „Тоа ме остави на место каде што се чувствував како навистина да го изгубив патот од тоа зошто сакав да го направам ова на прво место“.

Така таа се врати на изворот. Живеејќи во Лондон во изминатата деценија, нејзиниот албум од 2013 година „The Sting“ имаше момент на напуштање на старите навики, при што Габриела за прв пат се бореше со независноста. „Се чувствував како да не знам која сум, па пробував да го сфатам тоа”, се сеќава таа. „Сè се вртеше околу враќање на работите и враќање на комплетните основи на пишување песна; да се вратам на корените за зошто воопшто ја сакам музиката“.

Клучен момент беше гледањето на иконската изведба на The Band во The Last Waltz. Пријателите на сцената правеа музика заедно, нивниот спој на кантри, соул, блуз и Американа ја осветли имагинацијата на Габриела. Работејќи со нејзиниот брат Џозеф како ко-текстописец и Елиот Џејмс како продуцент, тројцата ја соблекоа нејзината музика до срж, а нејзиното ново EP е најхрабрата, експлицитно најчесната работа што Габриела Чилми некогаш ја направила.

Главниот сингл „Ruins“ е прекрасно парче на златен кантри-соул, нејзиниот рапав глас поставен на грациозната акустична гитара. Ако се чувствувате неверојатно природно, тогаш тоа е затоа што е – ова е нејзиниот глас, нејзината визија и нејзиниот живот. „Го правам затоа што го сакам“, коментира таа. Тоа е само нешто што мислам дека треба да го направам“.

Снимено во кратки изливи на креативност, Габриела сакаше да користи што е можно повеќе аналогна опрема, што резултираше со органски, привлечен звук. Таа објаснува: „Мора да се чувствувате лабаво и мора да се чувствувате како да сте во собата колку што е можно повеќе“.

*Forgivness’ е медитација за врската помеѓу семејството, додека ‘Safe From Harm – “I’m a sucker for a sad Waltz!” е неверојатно личенa, се справува со вина, ослободување и ментално здравје. „Јас сум навистина лојален човек, но го имам и ова нешто каде што ја имам оваа вина и со тоа се занимавам во моите песни и во мојата музика“.

Работејќи брзо, Габриела успеа да ги сними своите чувства на лента. Музички е медено, есенските тонови се остри, освежувачки, потсетувајќи на сите, од великани како Ван Морисон и Џенис Џоплин до современици како што се The Staves или First Aid Kit. Но, лирски, ЕП е процес на ослободување, отпуштање.

„Многу пати нема да знаете што значи песна додека не ја напишете“, вели таа. „Најдобрите работи доаѓаат навистина брзо. Ако трошам премногу време на нешто, ако е премногу макотрпно, тогаш тоа е нормално затоа што не е добро“.

Процесот на правење на EP-то беше и катарзичен и трансформативен, со жешката автобиографија на текстописот што и помага на нејзиниот сопствен живот. „Јас сум еден од оние луѓе кои ги земаат работите при срце и ги задржуваат работите. Ги чуваат затворени внатре. Но, за оваа плоча – наместо да вградувам сè, јас само дозволив да дише. Сè е до снимање на моментот.* *

Габриела Чилми го најде својот пат и има намера да види каде води.

Mosquito Stage