ЧПП

1. Дали ќе се одржи Д Фестивал 2021 на најавените датуми 13-14 август и во каков формат?
– Со цел исполнување на сите предвидени безбедносни мерки откако се одобри одржувањето на музичките настани кај нас, Д Фестивал годинава ги закажа своите датуми на 13 и 14 август во Дојран. Безбедноста и здравјето на сите посетители и ангажирани лица на Д Фестивал е секогаш наш прв и најголем приоритет, а тоа значи дека и годинава фестивалот ќе биде одржан во согласност си заштитните мерки и протоколите кои ги пропишуваат надлежните институции. Во моментов со тие мерки официјално е дозволен само 50% од капацитетот, па поради актуелната ситуација со пандемијата и овие ограничувања, за жал и оваа година Д Фестивал нема да ги има сите свои автентични програмски сегменти и ќе биде во класично издание како и останатите фестивали во земјава т.е. лоциран само на главна бина со музички настапи во вечерните часови. Во секој случај, навика ни е да се фокусираме на позитивните страни па сигурно е дека за разлика од ланското вонредно издание, сега имаме многу подобри услови односно веќе дводневна програма на главната бина, без задолжително носење маски и со многу повеќе публика и слобода за танцување. 😊

2. Какви мерки ќе бидат преземени со цел заштита на публиката од корона вирусот?
– Капацитетот за посетители официјално е лимитиран на максимум 50% што само по себе значи повеќе простор за публиката; како и лани на влезот на фестивалот и низ фестивалскиот простор остануваат местата за дезинфекција, но носењето маски сега не е задолжителна обврска туку препорака за лична заштита. Покрај тоа што настанот го организираме во согласност со пропишаните заштитни мерки, ние секојдневно ја следиме ситуацијата, соработуваме со надлежните иснтитуции, но и со колегите од цела Европа, па според тие искуства и анализи воведуваме дополнителни стандарди кога е во прашање безбедноста и здравјето. Наскоро ќе објавиме детален протокол кој како Д Фестивал сакаме да обезбеди максимална можна заштита и слобода за сите присутни.

3. Дали оваа година ќе има фестивалски камп простор?
– Поради ситуацијата со пандемијата не добивме одобрување да го организираме Д кампот оваа година. Во моментов сме само со програма на главна бина каде што ни е дозволен 50% од капацитетот, а тие услови не се во прилог на желбата да ги организираме сите фестивалски зони и сегменти како претходно. Во преден план ни е нашиот настан да ја гарантира безбедноста на посетителите и сметаме дека треба да биде отстранета секоја ситуација која не може да ја гарантира потребната безбедност.

4. Дали може индивидуално да си поставам шатор во градскиот парк во Дојран?
– Градскиот парк е комплетно реновиран за време на пандемијата и веруваме дека сите ќе бидете позитивно изненадени од новиот изглед. Со модерни клупи, освежено зеленило, осветлување долж целиот парк, игротека за домашни миленици, детско катче итн… Бидејќи градскиот парк годинава не е дел од Д Фестивалскиот простор, за жал истиот нема да се користи, затоа што претходно НИЕ гарантиравме за негова функционалност, хигиена, ред и одржливост. Но, во координација со Општина Дојран и градоначалникот, сите кои го преферираат кампувањето ги информираме дека истото ќе може да го сторат во кампот Партизан кој се наоѓа на неполни 300 метра подолу од градскиот парк.

5. Дали ќе бидат достапни некакви услуги во тој камп?
Кампот нема да биде организиран од наша страна и добиена е само согласност од Општината дека на тој простор ќе може секој да постави шатор на своја одговорност за време на фестивалските денови и тоа да не биде наплатено.

6. Дали имате препорака за друг вид сместување?
Во Дојран постојат и официјални туристички авто-камп места, хотели, приватни изнајмувачи кои ве охрабруваме да ги проверите, а исто така апелираме да ги посетите и запознаете прекрасните домаќини кои ги изнајмуваат своите сместувачки капацитети. Заедно со ивент индустријата, туризмот е една од гранките кои се најпогодените од здравствената криза. Дојран е познат како најдобриот домаќин за секој добронамерен гостин.

7. Дали ќе има организиран превоз до Дојран?
– Согласно заштитните мерки, препорачуваме секој самостојно да организира превоз. За време на фестивалот во Дојран не се наплаќа паркинг.

8. Дали набавените билети од 2020 ќе важат и во 2021?
– Да, со веќе купениот фестивалски билет од 2020 ќе може бесплатно да присуствувате на годинашното издание на Д Фестивал, дури и ако тие билети сте ги искористиле и за ланското вонредно издание. Ланските билети нема потреба да ги заменувате со нови, туку со истите доаѓате директно на настанот. Оваа поволност важи за сите кои набавиле комплетен фестивалски билет до 30.07.2020, а не важи за оние кои лани купиле еднодневен билет.

9. Сѐ уште немам набавено билет за Д Фестивал 2021. Колку чини билетот и каде можам да го набавам?
– Фестивалските и еднодневните билети веќе се достапни онлајн и на сите места во продажната мрежа на MkTickets, а сите информации за продажбата се објавени тука. Побрзајте, затоа што капацитетот на посетителите и билетите се ограничени само на 50%.

10. Од кои артисти ќе биде составена програмата?
– Д Фестивал е веројатно единствениот интернационален фестивал на кој секоја година може да најдете пребогата понуда од домашни артисти, од хард-кор до детски хорчиња. Голем дел од програмата е составена од наши креативни и културни сили, но годинава ќе имаме и регионални и интернационални гости. Сега, кога е тешко и за артистите и за промотерите, најреално е да си помогнеме и заеднички да чекориме напред. Хероите и другарите во мака се препознаваат. Целосната листа на изведувачи кои ќе настапат на Д Фестивал 2021 е објавена тука, а распоредот на настапите во следниот одговор.

11. Каков е распоредот на настапите на Д Фестивал 2021 по денови?
– Во петок, 13 август на главната бина на Д Фестивал ќе настапат: Gorgon City, Дубиоза Колектив, Фолтин и Репетитор. Во сабота, 14 август закажани се настапите на: Кирил Џајковски, Smut, Смоке Мардељано, Страјк и 21 век. Влезот за посетителите секоја вечер го отвораме во 20:00 часот, концертите ќе се одвиваат од 21:00 до 2:30 часот. Како организатори се повикуваме на правото за измени во распоредот а тоа значи и можност за дополнување на истиот со нови имиња, па токму поради тие причини официјалниот распоред со саатници за секој од настапите ќе биде објавен неколку дена пред старт на Д Фестивал 2021.

12. Какви ќе бидат цените за време на Д Фестивал?
Д Фестивал не продава ВИП, нема резервации на „коњопои“, нема телефонски број за да нарачаш флаша. Д фестивал е познат по најпристојните и најпристапните цени, од билети до пијачки.
Да, ќе има Скопско за 70, ќе има фри-нет, ќе има Ред Бул за стотче, Вин Мјузик како во трафика , Смат маичка екслузивно, Д-фест „мерч“ со попуст од 50% итн…

13. Дали спремате нешто посебно за главната бина, светло, озвучување?
Д Фестивал секоја година работи многу посветено на техничкиот квалитет и продукцијата на настанот. Затоа од наша страна и оваа година ве покануваме да дојдете и да споредите зошто Д Фестивал е посебен и поинаков од другите.

14. Како да ја променам влезницата со фестивалска алка?
На 13.08. од 12 до 20 часот во канцелариите на Туристичкото биро кое се наоѓа пред самата Општина ќе може да ја промените својата карта со алка која ќе ви овозможи избегнување на било каква потенцијална гужва за време на настаните.
За сите што нема да стигнат на време, по 20 часот заменското место ќе биде на главниот и препознатлив пункт за продажба на билети каде што ќе може да го замените својот билет за фестивалска нараквица.

15. Дали ќе може да излезам и повторно да се вратам во фестивалскиот простор?
– Сите кои ќе го заменат својот фестивалски билет за нараквица, ќе може непречено да влегуваат и излегуваат од Фестивалот.
Оние пак кои имаат еднодневни билети, нема да можат да се вратат во фестивалскиот простор доколку еднаш го напуштат, затоа што се дојдени на концертите само за соодветната вечер, а од наша страна внатре е овозможено сѐ што треба за таков настан.

16. Дали ќе има медицински персонал на фестивалот?
– На секој наш фестивал секогаш е присутна екипата на Брза помош и Црвениот Крст.

17. Се пријавив на повиците за учество и за креирање на ПлоштАрт. Дали апликациите ќе важат за наредната година?
– Поради неможноста за вклучување и реализација на ПлоштАрт во годинашната програма, вашите апликации ќе бидат земени предвид за наредното 12 издание на фестивалот, а ве охрабруваме да се пријавите и на новиот повик за кој ќе бидете известени веднаш по неговото објавување.

18. Дали ќе овозможите поврат на средствата за оние кои не се во можност да присуствуваат, а имаат набавено билет?
– Да, иако официјалниот поврат на средствата веќе беше објавен и реализиран во 2020, ние и годинава ја понудивме опцијата за рефундација на билетите за сите оние кои поради промената на датумот не се во можност да присуствуваат на годинашното издание. Деталите за процесот на рефундација се објавени на страницата за влезници на овој линк. Д Фестивал довербата ја изгради досега меѓусебно и исклучително сме благодарни на сите што ги зачуваа своите билети и го поддржаа фестивалот да опстане и да продолжи.

19. Дали ќе се одржи фестивалот во случај да има влошување на здравствената состојба во државата?
– Будно ја следиме ситуацијата и одржуваме контакт со надлежните институции. Настанот во секој случај ќе се одржува и организира исклучиво во согласност со мерките за заштита и протоколите кои ќе важат на датумите на Фестивалот. Во моментов веруваме и се надеваме дека доаѓаат само подобри денови за сите нас.

20. Како можам да го поддржам фестивалот?
– Со вашата доверба да ги зачувате билетите и да присуствувате на годинашното издание вие веќе го поддржувате Д Фестивал и музичката индустрија да преживеат во овие тешки времиња.

21. Какви се плановите за 2022?
Плановите и визијата веќе 2 години тлеат во нас. Имаме комплетно нов реновиран парк од страна на Општината, многу нови содржини и бини кои ќе бидат отворени, многу артисти се потврдени, а и сите поголеми кои веќе биле најавени за 2020 го потврдија своето учество во 2022. Се надеваме дека само ќе го издржиме ова тешко бреме и ќе се вратиме сите на нова незаборавна дружба во старото добро нормално.

22. Кога ќе стартува продажбата на билети за 2022 и по која цена?
– Првиот контигент на билети кој традиционално го нарекуваме Ран корморан ќе биде во продажба по промотивна цена набргу по завршување на годинашното издание. Акцијата ќе трае до истекот на количините.